Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 decembrie 2011

Coronita cu caise confiate si budinca de vanilie

De Sf Andrei am vrut un desert mai deosebit si am incercat o reteta de la Pokha's.
Ingrediente:

  • 3 oua
  • 120 ml. ulei
  • 120 ml. lapte
  • 1 pachet praf de budinca vanilie
  • 200 gr. zahar
  • 300 gr. faina
  • 1 pachet praf de copt
  • 1 plic zahar vanilat
  • 5-6 caise uscate

 E forte simpla daca urmati pasii de mai jos:
Se bat ouale intregi cu zaharul si zaharul vanilat pana devin spuma, se adauga laptele si uleiul alternativ. Faina, budinca si praful de budinca se cern si se adauga si ele. La sfarsit se incorporeaza caisele taiate bucatele mici,  (eu am sa incerc si cu stafide sau rahat, sa iasa gen panetone). Tava trebuie unsa cu unt si tapetata cu faina.
Se coace la foc mic cam 40-45 minute. Se scoate din forma cam la 10 minute dupa ce l-ati scos din cuptor.


Eu l-am glazurat cu o ciocolata amaruie topita la microunde cu putin lapte si zahar pudra si la sfarsit am picurat smantana pt frisca. Minunea nu a tinut decat cat am facut poza, daca va place degradeul alb-negru topiti si un pic de ciocolata alba, eu nu am avut.

Asa arata glazurat cu ciocolata












si in sectiune..

A doua zi a avut loc transformarea, am taiat felii ce a ramas, le-am insiropat cu zeama de la un compot de ananas, am adaugat fructe din compot si frisca.

In concluzie, e o reteta usora, o sa incerc si alte combinatii de budinca si fructe. Multumesca Pokha's.

2 comentarii:

  1. Mi-a lasat gura apa, arata atat de apetisant, dar in sectiune zici ca-i un cozonac :) pupici dulci si o seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos a crescut :) Am de gand sa-mi achizitionez si eu o astfel de forma (pentru bavareze, sau cum se numesc). Foarte interesant arata. Felicitari! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare