Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 septembrie 2012

Budinca din paine

O reteta usoara, ieftina, pe care eu am preparat-o din painea ramasa in combinatie cu branza de vaci si stafide, dar cred ca merge si cu alte umpluturi: gemuri sau mere rase.
Ingrediente:
- o paine cam de 300-400g
- 2+4 oua
- 1/2 l lapte
- 400g branza dulce
- 200g zahar  + 2 pliculete zahar vanilat
- stafide puse la imbatat cu putin coniac/rom
- putin unt pentru uns tava cca 30g



Asa  cum vedeti in poza am taiat painea bucati potrivite , le-am inmuiat in amestecul din 4 oua cu 500 ml lapte si le-am asezat astfel incat sa acopar fundul vasului. Am pus la mijloc branza amestecata cu zaharul si 2 oua si cu stafide si deasupra inca un strat de paine inmuiata si am pus cateva bucatele de unt si... valea la cuptor pana s-a rumenit frumos si mirosea toata casa a prajitura cu branza!


 De preferat ar fi sa o lasati putin sa se raceasca, dar eu n-am avut rabdare! Dar pot sa va spun ca a fost f buna si rece, a doua zi la servici.

Un comentariu:

Postări populare