Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Salam de biscuiti

Pentru ca maine incepe postul, m-am gandit sa incep o serie de retete de post.

Ingrediente:

- margarina Unirea 250g
- cacao 2 linguri
- zahar tos 1 cana

- biscuiti Petit beure 500g
- zahar pudra  sau fulgi de cocos pentru exterior
-o ceasca cafea
-50g ciocolata amaruie
- o ceasca mieji de nuca
- o ceasca stafide
- esente de rom si migdale

Am amestecat cacaua cu zaharul tos si margarina si le-am pus pe foc pana s-a topit margarina si au format o crema groasa. Eu va recomand sa adaugati o ceasca de cafea sau apa daca nu vreti cafea, pentru ca altfel nu se leaga toti biscuitii.Aceasta crema am pus-o la racit in chiuveta, lasand apa rece sa curga pe langa cratita.E momentul sa adaug esentele.
Intre timp am rupt biscuitii bucatele, si i-am amestecat cu nuci si stafide.

Apoi am turnat crema peste biscuiti

Si am amestecat pana am obosit. Am constatat ca nu s-au inmuiat suficient biscuitii si am topit 50g ciocolata amaruie la microunde si am diluat-o cu putina cafea. Daca puneti apa sau cafea de la inceput in crema nu va mai fi nevoie de aceasta operatiune. Dar mie imi place aroma de cafea si ciocolata care a capatat-o.
Infasurati in folie de plastic suluri mai mari sau mai mici dupa plac. Eu am facut 1/2 doza si am infasurat 3 suluri mici. Se lasa la intarit la frigider peste noapte si se feliaza atunci cand serviti.

2 comentarii:

Postări populare